Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördagen i ära får mitt guldpläterade paraply följa med i Amsterdam är det nästan säker ROI på en sådan investering pga allt regn
Bra ögon donkiiDet var klass på det där Burberry paraplyet! Klockan är som vanligt fantastisk!
En intressant detalj jämfört med en modell jag har är att de bytt plats på visarna på undertavlornaKör forumets just nu mest populära klocka.
Japp, tycker att det är ganska skönt jämfört med den jag hade (som din) då jag aldrig var helt säker på vad som var upp och ned på visaren (visar den 20 eller 50 sekunder?)En intressant detalj jämfört med en modell jag har är att de bytt plats på visarna på undertavlorna