• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Trist dag på jobbet..

ebevyha8.jpg

Ja det snöar och pensionär helvetet går ut och kör sin egen trimmade snöslunga och jag behöver sova! Alt 1 säger snällt, ta det i morgon det snöar ute fortfarande.
Alt 2 ta på mina rånarkläder och får ett snabbt slut på det.

Hmm...

Grym klocka, kan du berätta lite om den, eller finns det i annan tråd?

En 1665 från 1973. Två ägare innan mig. Ingen större skillnad från en sportrolle från den tiden men dubbelröd text gör den lite mer intressant, Men ärligt talat ett i-landsproblem eftersom den är sjukligt övervärderad när det gäller priset.

En 1665 från 1973. Två ägare innan mig. Ingen större skillnad från en sportrolle från den tiden men dubbelröd text gör den lite mer intressant, Men ärligt talat ett i-landsproblem eftersom den är sjukligt övervärderad när det gäller priset.
Otroligt fin i vart fall. Min graaaaal:)
Ja den röda färgen torde nog vara dyrare än den Picasso målade med;)

Försöker hitta en t-shirt jag tappade bort för något år sedan. Vill hitta en att köpa d.v.s. Blir tokig! H&M kan inte hjälpa mig även om det var där den inköptes. Tror den ingick i deras kollektion runt 2010-2011, säkert av märket L.O.G.G. och det driver mig till vansinne (vilket är märkligt att en t-shirt kan göra).

Slänger ut en bild och håller tummarna att någon här kanske har en :) Storlek M eller L.

20120608_205952-jpg.11152

Bilagor

• 20120608_205952.jpg
    20120608_205952.jpg
    126.6 KB · Visningar: 442
Tillbaka
Topp