• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Provar frugans 1601!

IMG_2408.JPG
Wideboy är trevligt!
 
IMG_9148.JPG

IMG_9151.JPG

Nattar barn och tittar på när barnet paketöppnar present från @jabla. Hon blev mållös och tittade länge på den och efter att hon konstaterat att det var det vackraste hon sett frågade hon "Vad tål den?".
Mammas flicka.
Fick ett brev från @UrUngen idag, hur gulligt som helst. En gul klocka tål mer än andra färger så jag skall plasta in den innan testandet börjar. :)
Hälsa o tacka!

WP_20170911_23_47_51_Pro (2).jpg
WP_20170911_23_48_27_Pro (2).jpg
 
IMG_3438.JPG

Cash is not King anymore!
Hade lite i madrassen men så skulle de växlas in,du anar inte vilken bikt jag hade gått igenom för att sätta in de på kontot.
Just gäller endast plastic Money.:D:D;)
Ps. Bra att du satte ditt frågetecken.
Sålde en ruskigt gammal husbil för ett antal år sedan.
Mannen som köpte den ville betala kontant, så jag sa ju naturligtvis att vi åker ner på banken och fixar det hela!
Nej Gud nej säger gubben, drar upp plånboken ur fickan, halar fram 55kkr och betalar! :depressed::confused:
Jag frågar lite fint om han planerat länge att köpa husbilen?
Svaret var störtskönt!
Nej, nej, men man ska aldrig gå utanför dörren med mindre än 70 papp på fickan, för då kan man missa en bra affär! :cool:
Där fick man...
 
IMG_3438.JPG

Cash is not King anymore!
Hade lite i madrassen i fall... men så skulle de växlas in,du anar inte vilken bikt jag hade gått igenom för att sätta in de på kontot.
Just nu gäller endast Plastic Money.:D:D;)
Ps. Bra att du satte ditt frågetecken.
Haft problem med betydligt mindre buntar än sådär så fick du in det på kontot är det bara att gratulera!!
 
Tillbaka
Topp