• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

_jonte

Patek
image.jpg
Nytt ex eller har du hittat en quartz-platta? Grymt cool hursomhelst, blir lite sugen på en sån igen! :)
 

Denke

Brännström
2-Faktor
Nytt ex eller har du hittat en quartz-platta? Grymt cool hursomhelst, blir lite sugen på en sån igen! :)


Hade den inne hos Rob för att fixa länken och få dit en ny plakett. Det blev en ultraljudstvätt av länken och nya packning för bakboetten också. Tycker den är rätt cool faktiskt. :)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Jag köpte på mig dubbla uppsättningar bezels till min nya Frogman så jag experimenterar lite med Rit Dye.
image.jpg

image.jpg


Ser bra ut än så länge, ska värma på ytterligare en kvart. :)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Experimentet gick halvbra, den röda färgen blev rosa så jag fick köra svart som nödlösning.

Blev rätt bra ändå tycker jag! :)
image.jpg
 

Anti

Cartier
Sitter och betalar min första P-bot.. Deras arbetstider är någonting utöver det vanliga.. När man minst anar det hugger dom direkt, var borta i fem minuter högst :arghh:
 
Topp