Nytt ex eller har du hittat en quartz-platta? Grymt cool hursomhelst, blir lite sugen på en sån igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt ex eller har du hittat en quartz-platta? Grymt cool hursomhelst, blir lite sugen på en sån igen!
Nytt ex eller har du hittat en quartz-platta? Grymt cool hursomhelst, blir lite sugen på en sån igen!![]()
![]()
Gissa vad jag gör och 100:- skickad in till WWF när jag kommer hem!
Den där är så jävla fet!Vårsolen skiner på altanen, inget fel med det.
Imorgon får Chokladen sällskap av två nya stjärnor
Ultraljud idag med sambon, det var en pojk! Har en flicka sen tidigare. En perfekt kombo, likaså klocka och natoband![]()
Vad gör man på sammanträden som inte håller måttet? Tar en wristshot så klart!
![]()
Ny? Chrisses gamla? Grattis i så fall!Samma som förra veckan konstigt nog.
![]()
Det ser ståndsmässigt och högborgerligt ut. Riddarhuset?
Nytt nato, snyggt med hade önskat att den var lite mörkare!
Även om inte nyansen är som du tänkt dig tycker jag att det ser snuskigt bra ut, en av de bättre nato-kombinationerna jag sett på 16570!
Tack!Ny? Chrisses gamla? Grattis i så fall!
Bild på det rosa?Experimentet gick halvbra, den röda färgen blev rosa så jag fick köra svart som nödlösning.
Blev rätt bra ändå tycker jag!![]()
![]()
Bild på det rosa?![]()