• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Exp.1 gör mig sällskap idag. En riktig vän den där :)
image.jpg
Som vanligt härliga bilder!:)
 

LordJCS

Breitling
Inte för att vara den som regnar på er parad...Men vad är det för fel på "Den första och enda dagens tråden"? Lite smått fundersam blir man ju...
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Skall även tilläggas att 15400 är riktigt stor, trots att den bara mäter 41mm. Länken är dessutom grövre än den på 15202. Har aldrig provat, men kan tänka mig att den är oskön. 15300 är det nämligen.


Stämmer inte alls enligt min mening...
Länken är mycket följsam och sitter helt klart lika bra, eller bättre än Rolex.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Stämmer inte alls enligt min mening...
Länken är mycket följsam och sitter helt klart lika bra, eller bättre än Rolex.

Eftersom länkbitarna sitter så tajt så kommer en integrerad royaloak-länk aldrig bli lika bekväm och följsam som en oysterlänk.
Alla kan såklart föredra vad de vill, men att de tjockare länkarna till royal oak är lite osköna är inget nytt.

Jumbon och de mindre modellerna sitter skönare pga att de är lättare och tunnare på alla sätt.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Eftersom länkbitarna sitter så tajt så kommer en integrerad royaloak-länk aldrig bli lika bekväm och följsam som en oysterlänk.
Alla kan såklart föredra vad de vill, men att de tjockare länkarna till royal oak är lite osköna är inget nytt.

Jumbon och de mindre modellerna sitter skönare pga att de är lättare och tunnare på alla sätt.


Vad då är?
Att det är din personliga åsikt gör det inte automatiskt till sant, eller?
Jag har bägge och anser personligen att den är lika bra eller bättre.
 
Topp