Sneglar på den där. 1675? Jäkla fin maxidial!Precis fixat till kvällskäk!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sneglar på den där. 1675? Jäkla fin maxidial!Precis fixat till kvällskäk!
![]()
![]()
GrattisFörsta dygnet som Rolexägare har rullat på fint.
![]()
![]()
Det där såg inte fel ut!Njuter sv solnedgången över Atlanten med GMTn![]()
Detta ska inte jämföras med @BasOmega s fullständiga klockkorgie i öknen, då det vattnades i munnen på oss allihopa.Har gjort annat än skottat snö i dag också!
När frugan var till frisören passade jag på att gå till uraffären
Alltid kul att titta...
![]()
![]()
Ursäkta usel bildkvalité, men det var faktiskt trångt i butiken!
Bumsen i bakgrunden är inte heller fel...Har gjort annat än skottat snö i dag också!
När frugan var till frisören passade jag på att gå till uraffären
Alltid kul att titta...
![]()
![]()
Ursäkta usel bildkvalité, men det var faktiskt trångt i butiken!
Nej, absolut inte!Bumsen i bakgrunden är inte heller fel...
Videobiljarden? Dem borden glömmer man aldrig
Videobiljarden? Dem borden glömmer man aldrig
Var där 25 tills idag, dock inte på viseobiljardenExakt!
Hänger du i krokarna så kommer ett pm nästa gång?
Njut! Den är bäst!Stirrar på den här godingen som jag äntligen kunde plocka upp idag!![]()
Fan vad snygg, balanserar mellan denna och Batman som min nästa.Myser lite i soffan![]()
![]()
Den e Nice, har en 116710LN som jag funderade på att flippa mot en Batman men gillar att den är helsvart! men tanken lockar endå!Fan vad snygg, balanserar mellan denna och Batman som min nästa.
Den e ball den där maskinenPopcorn på G
![]()
Vad ska du ha för den?Den e Nice, har en 116710LN som jag funderade på att flippa mot en Batman men gillar att den är helsvart! men tanken lockar endå!![]()
Behåll LN tycker jag.Den e Nice, har en 116710LN som jag funderade på att flippa mot en Batman men gillar att den är helsvart! men tanken lockar endå!![]()
Om jag hittar en rimligt prissatt Batman så kan vi prataVad ska du ha för den?![]()