Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är det ett helsicke? Själv fick jag steka upp julsteken med lite grädde och gamla potatisar igår. Men nu är det slut och vi kan återgå till falukorv och fiskpinnar igen. Tack och lov för vardagsrutiner.
och fisksoppa nästa vecka?Visst är det ett helsicke? Själv fick jag steka upp julsteken med lite grädde och gamla potatisar igår. Men nu är det slut och vi kan återgå till falukorv och fiskpinnar igen. Tack och lov för vardagsrutiner.
Bakfyllan släpper du efter 2 öl!Kämpar på bakfull i tvättstugan, försöker ladda inför kvällens GTG![]()
Den åt vi idag. Resterna av den...och fisksoppa nästa vecka?![]()
Hoppas på det, blir tredje kvällen på raken för mig nuBakfyllan släpper du efter 2 öl!
Du e van efter alla julbordHoppas på det, blir tredje kvällen på raken för mig nu![]()
Fantastiskt men nu är ju julen över, det är ju då man vill ha snö.Mera snö!
Har ju en kompis med eget tågbolag inom godshantering.
Han kan säkert köra ett 42vagnarståg med snö till dig @sjökvist !![]()
![]()
![]()
Tack så mycket. En LE på 82 st så jag är glad att jag fick tag på en.Vilken skönhet!