Kollar antikrundan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg baksida, varför står det massa namn?
Hemma igen, intressant att uppleva Stockholmskaoset i Västernorrland... trodde det bara var här nere det ställdes in bussar pga snö och halka![]()
Men det var jävulskt halt där uppe också! Här nere var vägarna bara när jag kom hemDet handlar väl i grunden om hur mycket och vilken sorts snö entrepenadfirmorna har kapacitet för.
Brytpunkten för snökaos är kanske 15cm snö per dygn i Stockholm, medans den ligger på 25-30 cm här och ännu större mängder norrut!
Hemskt är det iaf, oavsett vart i landet man bor!
Kunglig !Slappar![]()
Grattis!Som det kan bli!!
Så jäkla nöjd.
![]()
Häftig klocka!Det är en jubileumsmodell för deras 250-års jubileum (1747 => 1997, därav referensnumret också antar jag) och namnen på baksidan är några av deras mest kända kunder/användare. En härlig blandning med bla Marie-Antoinette, Napoleon och Winston Churchill...
![]()
SnyggPlanet Ocean XL
![]()
Supersnygg letarVi tankar bilen
![]()
Jo, det märkte jag också!Men det var jävulskt halt där uppe också! Här nere var vägarna bara när jag kom hem
Grymt snyggKvällsmöte på Östermalm i Stockholm. Snart får man åka hem!
Sjukt snygg tavlaKvällsmöte på Östermalm i Stockholm. Snart får man åka hem!
Häftig klocka!
Bara ditt namn som fattas, trodde du du fixat till det.![]()
22:09 är mer symmetriskt, timvisaren står ju inte exakt på 10.![]()
Sovmorgon imorgon, så unnar mig ett (eller två) glas vin.
Tillägg: insåg nu att om jag väntat exakt en minut till hade jag fått till en 22:10 bild dessutom. Damn!