Tvivlar inte på att du klarar av det.Vafan, har ni börjat utan mig? Nu får jag lov att dricka ikapp ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvivlar inte på att du klarar av det.Vafan, har ni börjat utan mig? Nu får jag lov att dricka ikapp ...
![]()
Självinsikt!Väljer ut dagens kompisar, Montblanc passar bra till Royal Capital, Lamy 2000 passar bra till Explorern och Lamy vista och safari går till Musse Pigg...
![]()
Jag är sjuk....![]()
Självinsikt!![]()
Snyggt med Lamino och cleant -50 talsbord!Urmjölkad tv-underhållning, en ointresserad yngling och en klockbärare som är halvvägs till sömnen. En lördagkväll hemma hos oss med andra ord.
![]()
Sköna klassiker helt enkelt!Snyggt med Lamino och cleant -50 talsbord!![]()
Äntligen!![]()
Efter en klocklös dag och en blinglös fredag är ordningen återställd.
Longines Conquest. En i mängden.
Man sove..., nej, nej!Sköna klassiker helt enkelt!

NusåJorå så att..
![]()
Jag klarade det nästan men föll på mållinjen. Ingen helg utan bubbel i Urhuset.Äntligen!![]()
Lörda e bratteda
![]()
Japp!! Ruggigt svårt att få fokus på klockan med ett Xigzo-shot!Tror att @xigzo -shot har förutsättningar att bli en lika stor klassiker som MK-shot
![]()
https://klocksnack.se/threads/ricvins-fredagstrÅd™-25-8-skottet-i-sarajevo.78690/page-2#post-1979977
![]()
Av npgon anledning har jag hamnat med ett gäng barn. Ganska många av dem är födda på 90-talet.Håller tummarna för att du hänger med ett bra tag!![]()
Nu går det som på räls!Jag klarade det nästan men föll på mållinjen. Ingen helg utan bubbel i Urhuset.
Japp!! Ruggigt svårt att få fokus på klockan med ett Xigzo-shot!
Sinnessjukt fin den dinkan.Tror att @xigzo -shot har förutsättningar att bli en lika stor klassiker som MK-shot
![]()
https://klocksnack.se/threads/ricvins-fredagstrÅd™-25-8-skottet-i-sarajevo.78690/page-2#post-1979977
![]()
Syns att du har tränat mer!
Livet är hårt...Man kommer i godan ro och ska handla lite lösvikt...men...det ser ju ut som en serbisk butikshylla under kriget.
Säkert massa småbarnsföräldrar som bär ansvaret....säkert massa barn baciller....neej jag är inte bitter för att cola flaskorna var slut.....inte alls
![]()
Du gjorde ju fel. Handen framför ansiktet som gällerLyckades
![]()
Blev lite för skarpDu gjorde ju fel. Handen framför ansiktet som gäller