Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha tack för tipsetNär lilleman har feber och vill ha kaneläpplen mitt i natten...
Eller för att parafrasera Othello’s slogan:
A minutute to conceive, a lifetime to please...
Ping @Swizz beat
![]()
Sitter som ett smäck! Snyggt.Precis fått hem denna tuffing.
![]()
Det var en riktig hårding, är det Ninja?Precis fått hem denna tuffing.
![]()
Stämmer bra detDet var en riktig hårding, är det Ninja?
Tack!Sitter som ett smäck! Snyggt.
Beror på vilken kapsel det är. När jag tar en Kazaar fladdrar det till i ögonlockenDagens första kapsel o handen är stadig.
![]()
Pappan är champion.Detta blir OT!
Ok!
Jag är ingen kattdomare, men har jobbat på 150 utställningar de senaste åren. Denna katt är definitivt en av de bästa raggisar jag sett och de bästa ögonen på en maskad katt på evigheter!
Omöjligt har ni fött upp en riktig BIS-katt!
Grattis!!
Om du utgår att det kan alltid bli värre så känns genast livet lite lättare.FAN vad jag hatar mitt liv just nu’
![]()
![]()
![]()
FAN vad jag hatar mitt liv just nu’
![]()
![]()
![]()
Det är innan jag drack min Dharkan.Beror på vilken kapsel det är. När jag tar en Kazaar fladdrar det till i ögonlocken![]()