I feel you brother! Käkar en extra våffla till frukost för din skull7 minuter kvar men jag tror inte jag hinner så jag har nog missat våffeldagen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I feel you brother! Käkar en extra våffla till frukost för din skull7 minuter kvar men jag tror inte jag hinner så jag har nog missat våffeldagen.![]()
Gräddat sista våfflan, våfflornas dag idag!
F-n... Käkade nog 5-6 stycken till middag igår.. 10 min efter jag kom helm från jobbet, var vi bortbjudna till fruns kompis som gräddade våfflor så det brann på spisen.
Först satte ungarna i sig 2-3 var & sedan var det bara att muffla i sig dom som blev över. Hade inte käkat nå´n lunch på dagen, så jag var hungrig.
Mådde inte jättebra på kvällen ska tilläggas...![]()
Forumets näst finaste Rolex med både tid och datum korrekt!![]()
Gran Canaria, så inte speciellt exotiskt. Men kanonväder och trevligt hotell!Underbart! Var?
Nyinkommen speedy
![]()
![]()
Pappaledigheten på 7mån firas med favoriten!
YEEES!
Snyggt med det natot. Är det mörkgrått eller mer åt det blåa hållet?