Jäklar vad gott, nu blev man sugen på att damma av våffeljärnet hemma, kanske redan till helgenLunch!
Här görs det våfflor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad gott, nu blev man sugen på att damma av våffeljärnet hemma, kanske redan till helgenLunch!
Här görs det våfflor!
Gottegris. Somliga har det bra.Lunch!
Här görs det våfflor!
Guldrolex och våfflor... kan det bli mer fredag!Lunch!
Här görs det våfflor!
Vaddå? En Rolex passar väl till allt?Sitter och funderar om jag kommer behöva ta ett snack med min 40+ kollega ang lämpligheten i detta...
Kul! Hur gick tentan?Påväg mot Linköping.
Tack. 114200!Snygg Rolex! Ref.nr.?
Hon har en skön stil Tella!Jag, Mark och Tella njuter ohämmat i +5, solsken och vindstilla. Det finns hopp ...
Haha, glömde även att nämna att artisten är bolagsjurist...Vaddå? En Rolex passar väl till allt?
Jag är kluven. 50/50. Var krångliga formuleringar och de gömde in ord som ändrade frågan helt. Mlsssde någon sådan. Sen gjorde jag några slarvfel. Om jag inte klarar den blir det en lätt omtenta allafall.Kul! Hur gick tentan?
Vilken komplimangKombinationen av Göteborg och Norrland blir alltid rätt!
Stella hälsar!Hittade på ett rör som jag har undrat vart det tagit vägen!
Visade sig att det har funnits här hemma i flera veckor!
Los Tantos hade tagit in den, men glömt och säga till mig att den hade kommit!
Passar ju bra att hitta den på än Fredag .
Stort TACK vinsten @Totte , planschen är über klockers , ska bara till och fixa en schysst ram runt den!
Tella ser ut att vara samma livsnjutar som husseJag, Mark och Tella njuter ohämmat i +5, solsken och vindstilla. Det finns hopp ...
Håller du hus däruppe? Ta E4:an söderut 7-8 mil så tar vi en lunch någon dag?
Klart vi måste ta en bit mat!Håller du hus däruppe? Ta E4:an söderut 7-8 mil så tar vi en lunch någon dag?
Klockbild, med bildtext för att hålla topic:
Planerar klocklunch och jobbar.
Jag vet ju var du huserar, tänkte på @Bas .Klart vi måste ta en bit mat!
Kör nog inte E4:a utan åker heller inte via Via utan åker genom Ljusdal och Delsbo!
Sparar många mil på det sättet!
Har precis fått hjälp med att fixa framvagnen på Lupon!
Din Certina har mycket roligare baksida än min