Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smältande hundskit är drygt om våren ! Jag vet jag vet att du menade isenHackar bort is för att hjälpa skiten att smälta snabbare!!!
Snyggt @Aurum snyggt
Tills det är tvärstopp, då reser man sig och ”går ner” det lite!Söndagsmiddag på Hereford Beefstow. Hur mkt kött kan man äta?
Vintage.Funderar på varför jag sparat den här
Hmm, mat vete fan, lite olika proteiner och fetter. Ett gäng kolhydrater (ganska många)
StockholmsPalt!!Hmm, mat vete fan, lite olika proteiner och fetter. Ett gäng kolhydrater (ganska många)
Men klockan är fläskig!
Smaklig spis, min vän!
Får bli ett Lorry citat på det:StockholmsPalt!!
Det mesta jag fått i mig vid samma tillfälle är 600 gram nötkött (plus potatis och grönsaker då)Söndagsmiddag på Hereford Beefstow. Hur mkt kött kan man äta?
Man lever bara en gång hahaHmm, mat vete fan, lite olika proteiner och fetter. Ett gäng kolhydrater (ganska många)
Men klockan är fläskig!
Smaklig spis, min vän!
Selma säger ju:Kollar på santa claritas diet på Netflix , kan vara det sjukaste jag sett men kan ändå inte sluta titta
Selma skakar på huvet åt husseSelma säger ju:
Börja inte med detta, husse!
Grymta över något annat i fortsättningen!Har just insett att det här är sista söndagskvällen som jag sitter här och grymtar över att behöva gå till jobbet i morgon. Märklig känsla ...