• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
Passar på att övernatta i sommarhuset efter dagens företagsresa!:)
568ADB3B-3F09-4E9E-B31C-70D0A3134B30.jpeg
635E85CA-A8D3-4697-B92A-B7BEF6D373FA.jpeg
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Riktigt nice och välkomponerad! Vad är det för årgång och ref. på den? Kan säkert googla fram det, men du du sitter ju med skönheten på armen ;)
Edit: Kunde inte hålla mig, Omega Seamaster Planet Ocean 2200.50.00

Ja den är trevligare än förväntat, en klocka jag alltid gillat på bild. Detta är den äldre modellen med 2500 verket. 2201.50.00, 2200 är den större 45,5mm POn.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Underbar MCO, vilket stambanan har den?
Dom SKA vara jättebamsiga! :)
Jag blev tillfrågad av en granne om jag kunde mata deras katter och fick en nyckel, mycket mer än så vet jag inte :oops: Den ena katten är så stor att om den står på bakbenen så kan den lägga upp framtassarna på diskbänken. Låt mig återkomma imorgon exakt vad det har för bakgrund :)
IMG_1107 2.jpg
 

Husse

Patek
Jag blev tillfrågad av en granne om jag kunde mata deras katter och fick en nyckel, mycket mer än så vet jag inte :oops: Den ena katten är så stor att om den står på bakbenen så kan den lägga upp framtassarna på diskbänken. Låt mig återkomma imorgon exakt vad det har för bakgrund :)
IMG_1107 2.jpg
Mycket imponerande gosse!
Maine Coon är den största kattrasen av vår vanliga tamkatt. Dom brukar, turligt nog, vara otroligt snälla!
En bekant till oss ägde en kille som vägde 15kg muskler och nästan nådde till bröstkorgen på mig!
Namn? Mini, förstås! :)
 
Topp