• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
2014-04-10 16.38.07.jpg
 

babanker

Panerai
Sitter som vanligt och tar en öl. Till höger 2 medelåldersmän som turas om att skrytsamt berätta om sina unika japanska knivar, sina exklusiva smaker för whiskey, sina häftiga resor där dom gör sånt som vanliga turister inte gör, importerade belgisk öl som ingen annan dricker. Skitiga "finskor" i skinnimmitation på båda. En med Seiko och en utan klocka.

Till vänster en äldre herre i hoody och jeans med en ML MasterPiece som skrattar gott och pratar om allt möjligt, utan skryt. :)

image.jpg

PS. Klockan är till salu, köp den gärna. ;)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Efter närkontakt med yngsta sonen blev klockan så här. Tryckte på bezeln men märkte att något saknades då den snurrade friktionsfritt. Efter att ha letat i hallen hittade jag fjädern. Nu återstår att få på grejerna rätt igen.


Jag undrar hur Marlon Brando hade av sin ring?

MarlonBrando-ApocalypsNow-Rolex1675.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Efter närkontakt med yngsta sonen blev klockan så här. Tryckte på bezeln men märkte att något saknades då den snurrade friktionsfritt. Efter att ha letat i hallen hittade jag fjädern. Nu återstår att få på grejerna rätt igen.


Jag undrar hur Marlon Brando hade av sin ring?

MarlonBrando-ApocalypsNow-Rolex1675.jpg
Så det är så där dom ser ut när dom är nakna :woot:
 
Topp