Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpa öl är väl också shopping!Varvar öl och shopping
![]()
Bättre att ligga med frugan och vänta på ett fullt whiskyglas.Ligger med tomt wiskyglas o väntar på att frun ska bli klar med middagen....![]()
Vackert!![]()
Åker hem gör vi.
Bollnäs-Arbrå är visst inte någon jättebra vägsträcka. Dålig sikt efter vad jag minns. Längesen jag körde där...Vackert!
Är också på väg hem, inte lika vackert!
Ska åka 16 mil på rv83, en av Sveriges sämsta vägar!
Trevlig kväll på dig och hela KS!
Clavia! Schyssta grejer!Skulle gå till gymmet och träna, fick på mig träningsklockan men fastnade vid pianot....
![]()
Kunde inte vara mer nöjdClavia! Schyssta grejer!
Näe. Coolt att det tillverkas i Sverige oxå. ☺Kunde inte vara mer nöjd![]()
Ja, sträckan Bollnäs-Ljusdal är ändock den bästa biten. När man sedan kommer upp på skogen blir vägen helt osannolikt dålig!Bollnäs-Arbrå är visst inte någon jättebra vägsträcka. Dålig sikt efter vad jag minns. Längesen jag körde där...
Ta't lugnt på vägen.
God morgon ks!
![]()
Trevligt! Hade turen att köpa min till ett väldigt överkomligt pris (helt ny). Den du länkade ligger lite i överkant men inget galet dyrt. Listar 40k på Tudors hemsida exempelvisRiktigt snygg! Ska strax besöka Meertz och undrar ifall detta är rimligt pris på en ny?https://www.worldoftime.de/en/tudor/pelagos-23377.html