Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du GMT-handen inställd på NY tid? Eller ser jag fel![]()
Skyll inte på förskolan, det är knappast där spridningen av magsjuka börjar. skulle alla föräldrar förstå att rejäl diarré och kräks dagen innan automatiskt innebär att barnet ska vara hemma 48h (utan symptom) vore magsjukaepidimierna snart ett minne blott. Tyvärr är det inte så utan det upptäcks av personalen efter någon timme/timmar och då är det redan försent, ett helvete ha det så skönt du nu är frisk iaf![]()
Sitter själv här på Grand Hotell i Lund & väntar på Familjen som varit på bio, av baren att dömma kan jag vänta ganska länge!
Vad gör du? Skicka en bild och skriv![]()
Klämmer på min senaste Rolle!
![]()
Håller med. Mina barn får verkligen inte gå fören tidigast 48h. Tror föräldrar känner att det förlora för mkt pengar och struntar i det. Sjukt osmart och egoistiskt.
Tack, vilken upplevelse!Ni kan få lifta med mig på kvasten.
Nu var du fräck Omen!Tack, vilken upplevelse!![]()
NooooooSnyggt med den röda texten. Tror ju även det kan ha en inverkan på värdet på klockan![]()