Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Skulle varit ”bästa” också! Autokorrekt på bästa... sexan var bara slarv. TackMen det där är ju en femsiffrig![]()
Ser ut som den fått en uppfräschning efter att du hade den!
Funderar på hur f*n jag kunde låta Fru ta över den här, helt underbar dinka![]()
Det stämmer, invändigt och utvändigt, jag är ruinerad och hustrun gladSer ut som den fått en uppfräschning efter att du hade den!![]()
Nyttigt och lite roligare att vara knäppFörjäkla bra dinka! BÄSTA 5-siffriga dom gjort. Men jag har haft och sålt fem stycken så jag är lite knäpp...
Kunde varit värre!Det stämmer, invändigt och utvändigt, jag är ruinerad och hustrun glad![]()
Ja man kan väl glömma att vara välbärgad och glad samtidigtKunde varit värre!
Ruinerad och missnöjd hustru.![]()
Tack!Nyttigt och lite roligare att vara knäpp![]()
Lätt att ge, svårt att ta tillbaka
Funderar på hur f*n jag kunde låta Fru ta över den här, helt underbar dinka![]()
Walla bror, fett varmt ute och då får förortskostymen vänta i garderobenBroshaaan var är förortskostymen?
Men frikort att köpa något eget!Lätt att ge, svårt att ta tillbaka![]()
Härligt! Det här ger fina gamla minnen från förr när jag bodde nära där. Det var ett tag sedan, får ta mig dit helt enkelt.Hej igen, jag har en stark rekommendation och uppmaning till Göteborgare och besökare som kommer hit sommartid. Gå 7.5 km slingan runt stora Delsjön, det är fantastiskt - en närmast spirituell upplevelse
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Odd-eyed, lite ovanligt, mycket häftigt!Precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha spenderat större delen av dagen i Rhodos stad. Var finare än jag hade förväntat mig.
![]()
![]()
![]()
Träffade på den här lilla rackaren @Stroboman. Riktigt häftigt med olika färg på ögonen.
![]()
That’s the spiritMen frikort att köpa något eget!