Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vill inte börja dagen med lite åderlåtning.Gomörgon! Börjar med lite provtagning.![]()
Chanserna ökar att vi får sommar ända fram till november, OM du slutar cykla!!!!Jag tar min DD och Cykel till jobbet idag. Kan vi ha sånt här väder ända fram tills september kanske?
![]()
Allt löser sig i vår digitala värld, det tar bara lite tid av vårt dagliga värv.Om man kör till kontoret i ottan, då vill man inte sitta och glo på uppdateringar i snigelfartmen dinkan är fin och kompenserar
![]()
![]()
Underbart juVem vill inte börja dagen med lite åderlåtning.
Verkar mysigt, tror jag ska göra samma sak idag!
Sådan magisk tavla på den därFörsöker mig på en glassbild. Tyvärr med riskokaren lätt ostädad. Det kanske skulle varit en italiensk bil.
![]()
Lovar att köra lite extra i eftermiddag för att vara med och bidra!Chanserna ökar att vi får sommar ända fram till november, OM du slutar cykla!!!!![]()
Gå nu över och hjälp till med poolbygget så det blir klart nån gång.Lika grymt väder idag igen. Min pension har börjat bra, i det avseendet i alla fall ...
![]()
![]()
min katt tycket det är för varmt, jag är beredd att hålla medKollar in väderprognosen.
![]()
Vi har tillräckligt med uteplatser för att alltid ha minst en med skugga.min katt tycket det är för varmt, jag är beredd att hålla med![]()
Gå nu över och hjälp till med poolbygget så det blir klart nån gång.![]()