Husse
Pandion
Vill inte jäklas (jo lite) 22.11 går solen ner här!Häftig tid på året med kvällssol strax före 9 ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte jäklas (jo lite) 22.11 går solen ner här!Häftig tid på året med kvällssol strax före 9 ...
![]()
Jodå .. Den andra på tre dagarÄnnu en Eurotrailer som gått omkull!
Ser mumsigt utBryggeriet har ölprovning med liten lektion om jäst.
![]()
CK på en arbetskamrats handled var det roligaste jag såg i närområdet, när det gällde klockor alltså.
![]()
Hemskt!Jodå .. Den andra på tre dagar![]()
Vad gnäller du för, det blev ju bubbel!Episk skitdagSkulle ut på sjön med dottern när frugan är ute och reser.
Väl vid båten så har man glömt nycklarna. Hem och letar X timmar och beslutar oss för att lägga ner projektet.
Sätter mig med ett glas bubbel och ska ta upp en penna ur portföljen, där ligger nycklarna.
Skål och god natt.![]()
Alla kända märken finns på Ali Express...Konstaterar att ”Hej älskling! Jag behöver lite mascara” kan sluta med 1800 Danska dollar....
![]()
Jag måste hitta billigare smink!!!
Sanslöst jävla värdelöst, tror jag åker ner med en komplett korp från butiken!Paketöppning!
Jävlar vilken låda!
![]()
Köpt ett skaft till korpen!
![]()
Men va faaaan är det här! Skojar dom med mig!
![]()
![]()
Surt sa räven om rönnbären, hade ju behövt den idag! Verkar som att sommarjobbarna börjar tidigt i år!
Var ligger det?...Alla kända märken finns på Ali Express...
Helt rättVad gnäller du för, det blev ju bubbel!![]()
På internätet i Kina, säljer även billiga Rolex gjorda på kvällen efter ordinarie arbetstid.Var ligger det?...
Den där är grymFramme i Nynäshamn
![]()
Ser ju bra ut! Kommer säkert bli premium om ett par år ifall de inte börjar göra så på alla sina modeller, det kommer bli som "sub-red"
Hahahahahahah!
Balkonghäng med nykomlingen
![]()
Balkonghäng med nykomlingen
![]()
Grym konstrast på den dialen!