• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Häftig tid på året med kvällssol strax före 9 ... :happyhappy:
Rolex 2018-05-23 (kvällssol).jpg
Vill inte jäklas (jo lite) 22.11 går solen ner här! ;)

Vi är hemkomna efter en resa till annan ort. Inom landet, så jag fick ingen praktiskt nytta av GMT-funktionen.
VhQTeL2.jpg

Det blev en del klockspaning.
- Det började med en yngling snett framför mig på bussen som bar en enorm Diesel med plottrig urtavla.
- På ett tåg satt ett par grabbar med Panerai på sätet mitt emot.
- På ett möte satt en medelålders kvinna med vad som såg ut som en Calatrava. (Kom inte tillräckligt nära för att kunna bekräfta det, men såg nästa ut så; av läderbandet att döma såg det ut som något bättre än den genomsnittliga Ur och Penn-klockan.)
- Vid en busstation såg jag en kille med en enorm, guldpläterad sak på handleden. Något Invicta-liknande, men jag vet inte exakt vad det var för märke.

Episk skitdag :( Skulle ut på sjön med dottern när frugan är ute och reser.
Väl vid båten så har man glömt nycklarna. Hem och letar X timmar och beslutar oss för att lägga ner projektet.
Sätter mig med ett glas bubbel och ska ta upp en penna ur portföljen, där ligger nycklarna.
Skål och god natt.
568F4025-08E3-4577-9567-43DF2EEDA966.jpeg
Vad gnäller du för, det blev ju bubbel! ;)

Paketöppning!

Jävlar vilken låda!

0E2DB131-92B0-46B8-821C-E866EC8D3870.jpeg

Köpt ett skaft till korpen!

75FC1F8F-A894-450D-BFF4-56E70C0BF45E.jpeg

Men va faaaan är det här :shifty:! Skojar dom med mig!

81718618-C703-46CD-B56D-7EF690265E5F.jpeg

234043E5-2588-47C0-BA4F-5E735BAA9B1A.jpeg

Surt sa räven om rönnbären, hade ju behövt den idag! Verkar som att sommarjobbarna börjar tidigt i år :D!
Sanslöst jävla värdelöst, tror jag åker ner med en komplett korp från butiken! :)

Ser ju bra ut! Kommer säkert bli premium om ett par år ifall de inte börjar göra så på alla sina modeller, det kommer bli som "sub-red"

Jaså du gillade det, jag har nog inte bestämt mig än. Skulle väl tro att det är ett nytt påfund som kommer att följa alla nyproduktioner? Men vad vet man! Haha ge det tre år, sen färgar Rolex den lilla kronan röd och då blir DET premium!

Tillbaka
Topp