• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

G-shock och pool, bara en är min dock. Tyvärr i detta fall shocken ;)
D466878C-DFBD-44C9-92B6-CDFEAA33983F.jpeg

AD6E3580-9F47-4774-A690-E2F436785AC8.jpeg

Galet stolt över 6-åringen som köper begagnade inlines för en del av sin månadspeng på loppis, trots att hon aldrig testat, och säger ”Jag ska göra som du mamma” och efter några vingliga minuter åker som hon aldrig gjort annat. Och sen säger ”nu kan vi åka tillsammans mamma!” ♥️

Vi tackar!
13 år och okastrerad!
Strilar inte, älskar att åka och köra(!) bil. Fantastisk på att kurtisera damer!
Både katt och människovarianten!
Älskar att skräma skiten ur dryga hundar, grannens Am Staff kollar ALLTID om Izak är med mig, när vi syns!
Vore han människa, skulle han troligtvis ha en Porsche, röka cigarr, dricka öl och omge sig med en flock 20 åriga tjejer! :cigar: :cool:

Vi tackar!
13 år och okastrerad!
Strilar inte, älskar att åka och köra(!) bil. Fantastisk på att kurtisera damer!
Både katt och människovarianten!
Älskar att skräma skiten ur dryga hundar, grannens Am Staff kollar ALLTID om Izak är med mig, när vi syns!
Vore han människa, skulle han troligtvis ha en Porsche, röka cigarr, dricka öl och omge sig med en flock 20 åriga tjejer! :cigar: :cool:

Haha, det låter helt underbart:)

Tillbaka
Topp