• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På en strand i Sopot, Polen :angel:
ED7E4EA3-73CF-4F2D-B436-6D3C39DD6CA7.jpeg

Grattis!
De är trevliga och med riktigt skön länk. Har själv en automat.
Ja de är vackra. Har tittat på dem en stund. Men var lite osäker. Men så tänkte jag att jag köper den till grabben ;) så får jag se. Nu var länken lite liten och jag ville verkligen ge han något efter en jätte fin prestation i skolan. Så det fick bli så. Men nu vill både min sambo och svärmor samt min pappa ha den så han får hålla koll på den ;) men den är verkligen vacker! Väldigt nöjd att jag slog till :) blir glad när jag ser den på han :)

Tack. Men på lördag blir det svårt. Det står väl mellan Nadal B och Proppen. Och jag tror inte att Örjan tänker vänta för länge med att gå denna gången.
Piraten får nog hoppas på en slant från det läget.
Lycka till imorn.
Här är jag och Hans R
DF138DC2-8983-4D36-8B71-20A93B2744C3.jpeg

Skön form på boeten. Tror den kallas tekannan.
3BFCEB4C-FAAE-496B-BD41-932F3EACD6EC.jpeg
Boeten ser inte alls dum ut. Kul namn tekanna,
Ja du ser ut som en proffs kusk kört mycket? Har du du häst?
Länge sedan jag tippa och läste startlistor men min första häst v75 7 är Boko hästen med Jorma. Men vi håller tummarna för piraten. Lycka till med v75.

Boeten ser inte alls dum ut. Kul namn tekanna,
Ja du ser ut som en proffs kusk kört mycket? Har du du häst?
Länge sedan jag tippa och läste startlistor men min första häst v75 7 är Boko hästen med Jorma. Men vi håller tummarna för piraten. Lycka till med v75.
Det där var första och enda gången hittills. Men jag hoppas på fler tillfällen.

Har du någon manual till den?
Beat errorn låg högt om jag inte är helt ute och cyklar? Vad det beror på kan jag inte svara på men är nyfiken :)

Tänkt klicka hem en likadan.
Saknar tyvärr manual! Men precis som du säger så är nog beat error något högt! Brukar mest kolla amplituden samt att de två strecken håller sig hyfsat jämna. Antar att jag får serva klockan om ett drygt år!

• Like
Reactions: Bas
Saknar tyvärr manual! Men precis som du säger så är nog beat error något högt! Brukar mest kolla amplituden samt att de två strecken håller sig hyfsat jämna. Antar att jag får serva klockan om ett drygt år!
Samma här, håller koll på amplituden, tidshållningen och strecken som du säger!
Svårt att avgöra när det är dags för service, en del urmakare rekommenderar service bara dom tittar på den tyvärr

Tillbaka
Topp