Husse
Pandion
Jag har inga pinnar till handleder men 36mm sitter grymt bra!Hahaha, tackar så hjärtligt, jo den är 36 mm, mina handleder är inte heller de grövsta, i mitt tycke så är det den perfekta storleken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inga pinnar till handleder men 36mm sitter grymt bra!Hahaha, tackar så hjärtligt, jo den är 36 mm, mina handleder är inte heller de grövsta, i mitt tycke så är det den perfekta storleken
Tror att 36 kan bli för litet om man har ekstammar till handleder annras så sitter det som ett smäckJag har inga pinnar till handleder men 36mm sitter grymt bra!
Njae bilden ljuger lite. Har dessutom släppt upp lite så efter en bira nu sitter den som en blodtrycksmätareVerkar vara ett skönt bilhandlarhäng
Tror att 36 kan bli för litet om man har ekstammar till handleder annras så sitter det som ett smäck
en redig karl kan med lätthet bära upp 36 mmHaha men vänta 36mm är för litet för mig så då har jag ekstammar som handleder?![]()
en redig karl kan med lätthet bära upp 36 mm.
Det där med storlek tror jag är en vanesak
GW kör ju 36 mm DJ!en redig karl kan med lätthet bära upp 36 mm.
Det där med storlek tror jag är en vanesak
Hellre lite mindre än för stort, som man önskar att flickan saGW kör ju 36 mm DJ!
Farsan hade 22cm handleder och liten dinka!![]()
GrattisHämtat ut nya klockan![]()
Man får vara nöjd med det lilla sade pigan som satte sig på nappen.Hellre lite mindre än för stort, som man önskar att flickan sa![]()
Man får inte ha höga kravMan får vara nöjd med det lilla sade pigan som satte sig på nappen.
Grymt bra! Wtf!