• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag böt till svensk Nilax till fotbollen.
15293247497411823794983774966594.jpg

Observera att här kör vi tjock tv och vintageur inget modern som projektor/plattv
Snyggt med en Philips tjock-TV, förbannat bra dom där! :)
 
Först blev det en totalrenovering sv motorn på 35000kr sen trodde jag de skulle räcka men blev ett nytt bakdäck också. Kostar att hålla vintage traktorer vid liv
4737E76B-4310-47DC-BACE-EE557CCDC7EF.jpeg
187C8C91-1426-4E1C-97DE-17EF4313AAD8.jpeg
Fantastiskt skick, sånt gör sig INTE själv! :)
Ridklubben hade en 135:a som kördes av Samhallspersonal. Trodde seriöst inte att det gick att köra sönder en gamtraktor så fruktansvärt!
Dödsstöten blev singel i snöskopan, det blev så dyrt att den fick avlivas!
Gillar annars det här klippet!
Obs, OT!
Har jag postat detta förut får jag be om ursäkt!
image.jpg
 
Fantastiskt skick, sånt gör sig INTE själv! :)
Ridklubben hade en 135:a som kördes av Samhallspersonal. Trodde seriöst inte att det gick att köra sönder en gamtraktor så fruktansvärt!
Dödsstöten blev singel i snöskopan, det blev så dyrt att den fick avlivas!
Gillar annars det här klippet!
Obs, OT!
Har jag postat detta förut får jag be om ursäkt!
image.jpg
Fantastiskt skick, sånt gör sig INTE själv! :)
Ridklubben hade en 135:a som kördes av Samhallspersonal. Trodde seriöst inte att det gick att köra sönder en gamtraktor så fruktansvärt!
Dödsstöten blev singel i snöskopan, det blev så dyrt att den fick avlivas!
Gillar annars det här klippet!
Obs, OT!
Har jag postat detta förut får jag be om ursäkt!
image.jpg
Tack ja den är fin, årsmodell 1965. Köptes av min far och min farbror och nu har jag tagit över den. Lackades om 1994 och även 2011. Ca 8000 Tim på mätaren. Används till Strängläggning, frösådd och andra mindre jobb.
Aj fasen inte kul att den fick sätta livet till den 135:Sn du skrev om. De är ju rariteter idag o eftertraktade av veteranplöjare.
Nu hoppad jag iaf att denna går några år innan de strular nåt. Är ju härlig känsla att köra omkring i en sån här gammal pjäs.
Härlig film vilket monsterbad:)
 
Tillbaka
Topp