Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur stor är din handled? Funderar på att slå till på den klockan. Ser ju bra ut på din handled!Rastar dotter i Rålis,
![]()
Roligt att höra att det blir bättre! Tyvärr har ju högt blodtryck blivit allt vanligare :/Efter nu fått massa tips och råd från läkare och sjuksköterska om hur jag skall få bukt med mitt höga blodtryck som tack och lov är på väg ner så får jag nu om priotera saker så numera är jag en OWG och jag är super nöjd med min Oris (så länge) PS Svensk sjukvårdspersonal är helt underbara!
![]()
Kom hem med en pepsi till mig nu![]()
Njuter av en drink med utsikt över Il Duomo i Milano. Imorrn blir det att besöka lite ADs samt Richard Mile och Frank Mullers flagskeppsbutiker.
Ha, ha Rosella är ingen lek. Går bra om man själv är laddad. Men om jag minns rätt så håller du dig klokt till vatten.Börjar packa ihop för att ta årets värsta tur med Rosella... söndag efter midsommar med en fullbokad färja det är verkligen kul!
![]()
Aj..Börjar packa ihop för att ta årets värsta tur med Rosella... söndag efter midsommar med en fullbokad färja det är verkligen kul!
![]()
Japp, snart 4 år sedan sista ölen...Ha, ha Rosella är ingen lek. Går bra om man själv är laddad. Men om jag minns rätt så håller du dig klokt till vatten.
Roligt att höra att det blir bättre! Tyvärr har ju högt blodtryck blivit allt vanligare :/
Resvana katter brukar funka bättre än frun...Japp, snart 4 år sedan sista ölen...
fru, dottern och två kattor också... det här blir inte kul
För mig har det funkat att säga ifrån!Det går åt rätt håll ligger runt 140-160 precis under medicinering men på helgen sjunker det runt 120-130 så mitt problem är jobb stress så dax att lyssna på läkarna och börja ta det lugnt och äta bättre och promenera mer.
Bifall på denResvana katter brukar funka bättre än frun...