• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Rastar dotter i Rålis,
BC74F85F-2289-44BD-875B-1086C979C2F7.jpeg

Efter nu fått massa tips och råd från läkare och sjuksköterska om hur jag skall få bukt med mitt höga blodtryck som tack och lov är på väg ner så får jag nu om priotera saker så numera är jag en OWG och jag är super nöjd med min Oris (så länge ;)) PS Svensk sjukvårdspersonal är helt underbara!
+7mYqwu2Q3W%d1p2seZRUw.jpg
Roligt att höra att det blir bättre! Tyvärr har ju högt blodtryck blivit allt vanligare :/

Det går åt rätt håll ligger runt 140-160 precis under medicinering men på helgen sjunker det runt 120-130 så mitt problem är jobb stress så dax att lyssna på läkarna och börja ta det lugnt och äta bättre och promenera mer.
För mig har det funkat att säga ifrån!
Jag kollar om det som frågats efter måste göras på en gång, om inte så skriver jag upp det, då behöver jag inte ha det i huvudet.
Minskar stress lite här och där!
Funkar för mig! :)
Hemma är det svårare än på jobbet, mycket pga att ingen av oss är frisk, mycket hamnar på mig.

Tillbaka
Topp