Bas
Diamant
Jävlar vad gött du ser ut att ha det på resanUtforskar Nyons
Se till att njuta ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar vad gött du ser ut att ha det på resanUtforskar Nyons
Tack Bas! Jo, det är kanon! Till Bourgogne i morgon men soligt och varmt där medJävlar vad gött du ser ut att ha det på resan
Se till att njuta ordentligt
Snyggt, grattis!Paketet hämtat
Såklart Det finns bara en sak att göra..Hör du inte själv hur fel det låter?
Punchveranda, bubbel...
Vilken köpte du?
@Hexagon
Richard Mile flagship Boutique i Milano.
Man fick egentligen inte ta bilder men hann knäppa av lite.
Den första är den limiterade
RM-055 ”Bubba Watson.
Titan och någon form av Hightech material som jag inte riktigt fattade samt tourbillion med en inbyggd G-kraftsmätare.
Listpris 825.000 Euro.
Tyckte det var konstigt med 055 och fick läsa lite: Det där är en variant av den andra Bubban (ref 038), som heter 38-01, och mycket riktigt stod det ju också på klockan på din bild. Jävligt cool. Listpriset är fan inte att leka med, som vanligt. Kul att du hann smygfota!
@Hexagon
RM-055 ”Bubba Watson.
Titan och någon form av Hightech material som jag inte riktigt fattade samt tourbillion med en inbyggd G-kraftsmätare.
Listpris 825.000 Euro.
Den andra med Orange gummi är icke limiterad ”standard modell” som hon i butiken så fint sa. En RM i vitguld med en justerbar rotor som anpassas efter användare(?)
Champagnehyllan kanske.Såklart Det finns bara en sak att göra..
Döpa om verandan!
Trodde du bytt den mot en tvättmaskin.Frostar av torktumlaren.
Hoppas mitt GRATTIS kom med innan den flippats.Paketet hämtat
@Hexagon
RM-055 ”Bubba Watson.
Edit: RM-38-01 (Tack @Hexagon )
Listpris 825.000 Euro.
Den andra med Orange gummi är icke limiterad ”standard modell” som hon i butiken så fint sa. En RM i vitguld med en justerbar rotor som anpassas efter användare(?)
Absolut!Trodde du bytt den mot en tvättmaskin.
Kan säkert få bra paket pris. 10 mille om jag tar båda!!Slå till på båda!