Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där kan du sitta, vi har annat för oss än att köra tåg just nu!Helvete! Men vart fan är tåget, stått. Några minuter nu !
Bara jag kommer hem innan matchen börjar !
Bra om du lackar & slår handen i bordet!G-shock får sitta på, känns passande. Heja Sverige!
Clean!Kaffe och Sherlock!
Nu har jag dessutom fått till ett par bra annonsbilder på dinkan i fråga. Återstår bara att få tummen ur r*va och skriva den också
Bra om du lackar & slår handen i bordet!
Helvete här också, först nu bokat en droska men kul med ett IWC-fan som sällskapHelvete! Men vart fan är tåget, stått. Några minuter nu !
Helvete här också, först nu bokat en droska men kul med ett IWC-fan som sällskapHelvete! Men vart fan är tåget, stått. Några minuter nu !
Helvete här också, först nu bokat en droska men kul med ett IWC-fan som sällskap
Är du sjuk kompis?
Du får ju fjäska till så ni får se den på storbildCheferna har semester, det tackar vi för
Får nog sitta jävligt nära skärmen iställetDu får ju fjäska till så ni får se den på storbild