• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lesa

Patek
2-Faktor
Kulinaren i Stora Skedvi utanför Säter. Obs viktigt! Stora Skedvu uttalas ”Skäääve”
Det går fortfarande historier om de där Stockholmarna som frågade efter vägen till ”Stora Skeedvi”
Kulinaren är restaurang där man även kan köpa närproducerat kött, ägg och annat. Ligger i Vika bröds gamla lokaler.
Väntar på råbiff nu! :hungry:

3C3753EC-213C-4EE6-9E03-61E6D8F4EE36.jpeg
Skædhwi ! Enligt fornnordiska:)
 

rm83

Panerai
2-Faktor
20180706_131821.jpg


På en uteservering i Halmstad. Nyss varit på en trevlig affär vid namn Mårtenssons ur och guld där en trevlig säljare lät mig klämma på div. Omegor, Sjöö Sandström m.fl. Måste säga att Sjöö Sandströms Worldtimer gav mig ett oväntat trevligt intryck till tämligen överkomligt pris! Är mer och mer säker på att nästa klocka bli en med GMT-komplikation... Pepp iallafall till säljaren och det trevliga bemötandet. Rekommenderas!
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
20180706_131821.jpg


På en uteservering i Halmstad. Nyss varit på en trevlig affär vid namn Mårtenssons ur och guld där en trevlig säljare lät mig klämma på div. Omegor, Sjöö Sandström m.fl. Måste säga att Sjöö Sandströms Worldtimer gav mig ett oväntat trevligt intryck till tämligen överkomligt pris! Är mer och mer säker på att nästa klocka bli en med GMT-komplikation... Pepp iallafall till säljaren och det trevliga bemötandet. Rekommenderas!
Glider själv omkring med en Worldtimer som tillhör sömntutan på bilden. Mycket trevlig klocka!
8F14801A-ACEB-4460-B5EE-EEC5E516DAC2.jpeg
 
Topp