Saknar dig!
Jag dig bubbis!!
3veckor kvar bara . Sen back to normal
Så det blir fest i börjar av september... Woopa.. @The lord får visa vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar dig!
Fan vad gottJag dig bubbis!!
Saknar dig!
Saknar ni inte mig..?Jag dig bubbis!!
Saknar ni inte mig..?
Nej?Saknar ni inte mig..?
Finns bara en lösning på problemet, det är att beställa in en ny bärs var femte minut, så håller den sig kall och god hela tidenEn iskall
Tyvärr blir dom ju varma på fem minuter i den här värmen
Finns bara en lösning på problemet, det är att beställa in en ny bärs var femte minut, så håller den sig kall och god hela tiden
Oj.vem var du nu igen??
Jag som hade tänkt att bjuda på saftkalas.
De saknar dig visst, vågar bara inte erkänna det öppet, pin liksomSaknar ni inte mig..?
Jaha... Det är du...Jag som hade tänkt att bjuda på saftkalas.
Det där får du nästan ta och utveckla!Du skulle bara veta, jag och @Stroboman vi vet
Fan vad gott
Saknar ni inte mig..?
Eller spilla ut
Nein !Det där får du nästan ta och utveckla!
LuganoÄr det boden sjön?
Varför? Tycker det är mysigt med lite manlig kärlek i tråden! Och det är ju vad de och deras klockor gör just nu, saknar varandraJättegulligt men ta detta i PM?
Jättegulligt men ta detta i PM?
Livskvalitet ju, har 45 veckor kvar att gymma per årBesöker gymmet efter sju veckor. Att man aldrig lär sig att träna under semestern
Förvaring är underskattat, man vet inte hur mycket man behöver innan men behöver det..