Omega87
Silver
De kör tyvärr endast burgaren, ingen sån där maracas krydda & påse. Dubbel El Maco
Aha... Burgaren är ju det bästa annars är ju Donken skräp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De kör tyvärr endast burgaren, ingen sån där maracas krydda & påse. Dubbel El Maco
Hungriga karpar.
det bästa med donken är toaletternaAha... Burgaren är ju det bästa annars är ju Donken skräp
det bästa med donken är toaletterna
Ja, det var det! Stora hungriga munnar i hundratal!Lite freaky och läskigt faktiskt.
Det är sådär jag vill att det ligger en vacker dinka någon dag på havets botten, blänkandes och väntar på mig
Adderat med en Smurf så kan det nokk fan inte bli bättreKräftor på ö. Kan det bli bättre?
Tre drinkar, två klockor? En extra drink eller saknas det en klocka?
Men 19.07 var inte klockan därAnledning att fira lite igen. Erikshjälpen tog idag nästan alla möblerna i min fars hus, betydligt mera än dom sa när dom var där och tittade för ett par veckor sedan. Riktigt kul att sakerna kommer till användning! Har dessutom bokat sluttömning av det som är kvar och flyttstäd till i god tid innan huset ska lämnas över till köparna i mitten av september.
Sen är det ju faktiskt torsdag ...