Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vet, en PVD Breitling är inte för alla!Fy fan jag ryser![]()
Vad har du gjort för att hamna där? Krya på sig!Ursäkta!
Hade tänkt att uppdatera när jag kom tillbaka från PCI:n!
Tog bilder men sedan somnade jag i morfindimman
Inget som sitter fast i hjärtat, men nu har jag iaf ett nytt armband igen!
Ska snart bort![]()
![]()
![]()
Och nu kom middagen!
Kyckling och quinoa?![]()
![]()
Krya på dig!Ursäkta!
Ska snart bort![]()
![]()
![]()
Och nu kom middagen!
![]()
Ingen michelinmat inom sjukvården direkt... Bli frisk snabbt! Sjukhus vill man inte spendera mer tid än nödvändigt påUrsäkta!
Ska snart bort![]()
![]()
![]()
Och nu kom middagen!
![]()
Tror att det beror på brist på besök av Dalarna och Närke, hann ju inte med det i somras pga en jäkla massa orsaker!Vad har du gjort för att hamna där? Krya på sig!
Ajaj, inte slarva med sådant!Tror att det beror på brist på besök av Dalarna och Närke, hann ju inte med det i somras pga en jäkla massa orsaker!
Seriöst så beror det på 22 år med svårinställd diabetes och slarv från både mig och sjukvården!
jävla bra strandklocka det därUnnar oss...
![]()
Lider med dig! Kör du med pump?Tror att det beror på brist på besök av Dalarna och Närke, hann ju inte med det i somras pga en jäkla massa orsaker!
Seriöst så beror det på 22 år med svårinställd diabetes och slarv från både mig och sjukvården!
Ha det grymt nu!!![]()
Dricker helt orimligt dyr öl på OSL. Miami here I come!![]()
Får lova bot och bättring!Ajaj, inte slarva med sådant!
![]()
Pump är livet!Lider med dig! Kör du med pump?
![]()
Funkar bra för mig!
Men den bilden avslöjade du precis vem du är! Stort fan heheUnnar oss...
![]()
Det där är nog en av de fränaste Tissot:erna jag har sett!Sitter och njuter av sista semester dagar.![]()
Tack! Han har lungkollaps vilket inte alls är så farligt som det låter. Hål på lungsäcken och det måste dräneras. Han är på benen om några dagar. Hade samma när jag var som han i övre tonåren.Får lova bot och bättring!
Hittade du igen sonen?
Hälsa till honom, skadad eller sjuk?
Den manligaste Tissoten som gjorts. En härlig dykare!Sitter och njuter av sista semester dagar.![]()
”Inte värre!”Tack! Han har lungkollaps vilket inte alls är så farligt som det låter. Hål på lungsäcken och det måste dräneras. Han är på benen om några dagar. Hade samma när jag var som han i övre tonåren.
Vilken fin bild på ett vackert djur!
På snok-spaning!![]()