Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick åt helvete...Försökte....
Jag hängde på låset tillsammans med andra dubiösa karaktärer. Det gav utdelning =)Helt slut i Nordstan när jag kom dit, fick nöja mig med några ordinarie DIPA och några sådana här rackare på 11% från Beerbliotek, skall bli kul att prova
Helt ok, men föredrog New England IPAn av de nya.Jag tycker triple ipa var ok men oväntat smaklös.
Dags att äta. Kalv och vinet är fantastisktDekanterat vinet, det här är bra grejer från 2008.
A man's gotta do what a man's gotta do.Är osocial när folket spelar Krocket. Fanns en klubba för liten så tog chansen till lite kvalitetstid på KS.
Från Royal? Oväntat bra kvalle, beställde ett till speedyn.Altanhäng med nytt nato för dagen... Vad tycks?
Han verkar upprörd?Punkgig med Fredagen den 13e!