ThatEspressoGuy
Basic
En lunchkaffe vid desken. Men vi alla vet ju att riktigt kaffe bryggs med 9 bars tryck .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan va snyggDrömmer stort
Hur pass hårt skruvar ni åt kronan? Vart är den hårfina gränsen för att ha sönder pinnen mot att den är oduglig i vatten?
Vilken fin kisse, den pälsen ser väldigt klappvänlig utIdag jobbar jag hemifrån. Kattmys på köpet.
Vilken fin kisse, den pälsen ser väldigt klappvänlig ut
Med fingertopparna tills det tar stopp!
Tätningarna är inte gjorda för att dras stenhårt, inget annat heller.
Jag brukar skruva tills det tar emot och sedan en lite lätt knyck till
Såpass hårt att jag inte behöver ta i för att öppna kronan igen. Dvs skruvar tills det tar stopp och sen och liiite till.
Du kan ha kronan helt urskruvad. Kommer ändå inte in vatten om packningar är ok
Hur pass hårt skruvar ni åt kronan? Vart är den hårfina gränsen för att ha sönder pinnen mot att den är oduglig i vatten?
Wow. Vilken grym väska!!!Drömmer stort
Har massa sådant godis på jobbet, Geisha är farligt gottÄr på mässa. Blä. Tröstäter
Vilken sjukt nice portfölj! STOR gilla på denDrömmer stort
Sant, men vem vill ha det . Förstår poängen dock.Du kan ha kronan helt urskruvad. Kommer ändå inte in vatten om packningar är ok
Usch jaHar massa sådant godis på jobbet, Geisha är farligt gott
Härligt med pälsboll!Idag jobbar jag hemifrån. Kattmys på köpet.
Det där insertet är mummaHade vägarna förbi banken så jag kunde inte motstå ett klockbyte.
Härligt med pälsboll!
Är lite för sega i sättet för mig, kan vara bra att hälsa på ibland!
Det din katt gör på två dagar gör en cornich på 14 sekunder!