• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

On my "Mark" ..., ten past ten! ;)
IWC M 2018-08-26.jpg

Läser flashback då en händelse som de skriver om, har jag tyvärr förstahands information från familjemedlemmar till de inblandade som är drabbade... fy fan vilka idioter som skriver där inne!! De ljuger och namnger folk som inte är inblandade... stackars familjemedlemmar som måste höra skiten av folk... (Jag är barndomsvän med en av de inblandade som tyvärr valt annan karriär som jag kraftig tar avstånd ifrån)
T6xJNThuRaODflNSb8dyHQ.jpg

Snart duscha och sen blir det åka till Lund för dop för en väns barn.

Senast ändrad:
Läser flashback då en händelse som de skriver om, har jag tyvärr förstahands information från familjemedlemmar till de inblandade som är drabbade... fy fan vilka idioter som skriver där inne!! De ljuger och namnger folk som inte är inblandade... stackars familjemedlemmar som måste höra skiten av folk... (Jag är barndomsvän med en av de inblandade som tyvärr valt annan karriär som jag kraftig tar avstånd ifrån)
T6xJNThuRaODflNSb8dyHQ.jpg

Snart duscha och sen blir det åka till Lund för dop för en väns barn.
De oemotsagda trollens favoritplats på nätet!
Hemskt!

Sitter och funderar på om jag ska sälja min denna sommarfling eller inte :) All cred till Certina för en billig men snygg och bra klocka!

Bilagor

• DSC_0019.JPG
    DSC_0019.JPG
    90.5 KB · Visningar: 1
  • Like
Reactions: JDH
Tillbaka
Topp