Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä det blev en hel del! 8-9 kg kanske? Vi blev storkmätta iaf och det blev över. Dessutom slängde vi tillbaka ett stort antal småkräftor.Vilken fångst inte illa!
Kul. Fin katt!Mys med ny familjemedlem..
Troligen måste du vara din Oris trogen...Sitter i en kyrka och inser att jag kommer brinna i helvetet då jag har begär för min nästa klocka och då bryter man mot ett av de 10 budorden väl?
Haha nja bättre att be om syndernas förlåtelse och på sin dödsbädd bli frälst så kan jag synd hur mycket jag vill. Om jag kommer ihåg rätt plus med alla snygga klockor här inne så har jag begär för mångaT
Troligen måste du vara din Oris trogen...
De oemotsagda trollens favoritplats på nätet!Läser flashback då en händelse som de skriver om, har jag tyvärr förstahands information från familjemedlemmar till de inblandade som är drabbade... fy fan vilka idioter som skriver där inne!! De ljuger och namnger folk som inte är inblandade... stackars familjemedlemmar som måste höra skiten av folk... (Jag är barndomsvän med en av de inblandade som tyvärr valt annan karriär som jag kraftig tar avstånd ifrån)
Snart duscha och sen blir det åka till Lund för dop för en väns barn.
Det där är ganska trevlig fysik. Tar ett tag o lära sig alla formler och veta hur man ska använda dem tillsammans. Men bortsett från det så är det riktigt allmänbildande och bra tänk att ha i vardagslivet även om man inte fortsätter i fysikens spårVi pluggar Fysik, inte mitt bästa ämne men det blir lättare.