Kramer
Basic
Magisk tavla!Halvbakis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk tavla!Halvbakis
![]()
Tar farväl av den ena.![]()
Inte alls dåligt! Där gör den sig fint!Sunburst till havs![]()
Mjölkar
Kicki är en rolig dam, till synes av namnet kickade hon en hel del vid innjölkning. Trampade även min fru på foten. (Fick krosskada, men har läkt på fint) ja ja nu är Kicki iaf van och lugn men hon vägrar att vi tar bort sparkbågen. Kör vi utan den så sparkar hon av maskinen för att markera att hon vill ha sin båge. Hon använde den att lägga svansen på när hon mjölkar
![]()
![]()
No name, köpt av chambre noir här på forumet.Vad är det för länk på sarben?
Vilken strand är det du på, jag kommer ihåg en strand när man båtluffade runt i Grekland på denna ö och det var Vromolimnos, en lugn strand men som sagt var det var några år sedan man var på ön( läs början 80 talet)//Ser lovande ut!
![]()
![]()
Det är bra, man skall vara packad i röstbåset.Ska åka och rösta. Sambon får köra idag!
![]()
Livskvalitet, så nice!-Vi är ute i naturen och fikar![]()
![]()
Den där tavlan är så bra, blått ÄR GRYMT!!!Aha... rätt tråd...
![]()
![]()
Beundrar mitt nya band och lås till polarisen!! Så jävla bra. Ellerhur @Janne2000
Det bästa i livet är (nästintill) gratis, men långtifrån alla har vett nog att se det framför dem när det händer-Vi är ute i naturen och fikar![]()
![]()
Skulle nästan kunna tänka mig att överväga OWG med henne men näääDen där tavlan är så bra, blått ÄR GRYMT!!!
PS. Bra band![]()
Har precis bestämt middagsmaten i morgon!Middagen i ugnen. Ser läskigt ut, men ugnsbakad falukorv med massor av ost på, tomat och senap inuti, är mums
![]()