• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tar en halvdag till att fotografera klockorna individuellt med alla tillbehör. Ett bra tips för att säkerställa sin egendom vid eventuellt försäkringsärenden. Expyns tur!
IMG_20180912_175344.jpg
 
Vi tog ledigt idag när det blåser så fint. 8-22 m/s, 17 grader i vattnet och sol, helt ok förhållanden. Hang loose!
Klockade exakt 50 km/h (27 knop) på gps:en, helt ok trots att jag inte tyckte jag fick några riktigt snabba löpor.

A63C769F-9386-4744-B1CD-B4745084976C.jpeg
Är också sugen att börja surfa igen, kanske får bli en liten höstpressent till mig själv! Surfade förut när alla gjorde det, har börjat kolla på brädor igen.
5D760D2A-0CEC-4254-814B-FA885D0D5EC9.jpeg
 
Om ni precis som jag bor i en samfällighet, se till att hålla er så långt borta som möjligt från alla former av styrelseuppdrag ... :banghead:
IWC A 2018-09-12 (samf).jpeg

Var ordförande i brf en förut, men fy faan föreningen är full av idioter... dom vill att man ska ställa upp för att man jobbar med samma frågor men sen förvandlas dom till idioter...
Har slitit på i 10 år i BRF:en vi bor i.
Förnyat tvättstuga, fixat övernattningsrum, byggt gym och krupit i varje lägenhet med Kabeldragning för bredbandet. I våras petades man från detta utan varesig tack eller blomma.
Alla är inte idioter men idioterna märks ju så mycket mer... :mad:
 
Tillbaka
Topp