• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

God morgon KS!
Ute är det betydligt mörkare än vad kameran ger sken av, men 9grader iaf!
Hoppas det blir en fin (inte regn) dag
I dag!
89D163C3-500A-4506-8D8A-194EAB0E9E8B.jpeg
2B1094D0-4E7F-49C2-9394-E8BAA7481B10.jpeg
Geeee vad du är morgonpigg !
Själv vaknade jag pga ett trängande toalett behov hahaha...
 
Exakt en sån där fast med vit tavla hade jag när jag var barn/tonåring, från den var ny alltså! Mesta delen av 70-talet fram tills någon gång 1980 när jag köpte en Certina Quartz. Ja, så gammal är jag. Det som retar mig väldigt är att klockan bara är försvunnen och jag har inte en susning om vart den kan ha tagit vägen. Skulle gärna hitta den igen. Man körde manuell med plexi och drömmen var kvarts med safirglas, men så var det då :rolleyes:
Okej va kul att du haft en men tråkigt att den är försvunnen! Tänk om du skulle hitta den och förena dej med den igen.. haha ja på den tiden ville man ha quartz, när jag var tonåring på 90 talet va fortfarande quartzs de dominerande, skönt att de börjar gå tillbaka igen. Jag föredrar plexi framför safir är ju så grymt fint
 
2616859D-922B-4383-9317-12CD86820021.jpeg

Säger god förmiddag ! Taskig bild nu i gryningen! Beredd att slå ut på tee nr 1....
C388306E-70F8-4F94-BAE1-6E2B15E06554.jpeg

och det blev en och annan ” birdie ” under morgonrundan. (Appen säger att jag har gått 11680 steg vilket motsvarar 6,9 km. )// Ha en trevlig dag. :pompus:
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp