• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Har haft lite problem att välja kronograf till kvällen. Det blev seikon till slut.
20180914_182936.jpg
 
vet inte, kan ju förstå rolex som har så långa service intervaller men en tudor som ska servas vart femte år? idk @Echo Delta vet du?
har ju ar på polarisen
Rolex har också en servicerekommendation på vart femte år, vad jag vet. Däremot tror jag var tionde är helt ok på alla klockor. Jag kom på nu att jag aldrig ägt en klocka med AR. Reverson har inte AR och ingen av mina Panerai heller. Mina fd Rolex hade jag problem att se tiden på i vissa vinklar, men det problemet har jag inte upplevt med några andra klockor.
 
Rolex har också en servicerekommendation på vart femte år, vad jag vet. Däremot tror jag var tionde är helt ok på alla klockor. Jag kom på nu att jag aldrig ägt en klocka med AR. Reverson har inte AR och ingen av mina Panerai heller. Mina fd Rolex hade jag problem att se tiden på i vissa vinklar, men det problemet har jag inte upplevt med några andra klockor.
men visst är det väl AR på panerai? det tror jag det var på 422an iaf?
 
Tillbaka
Topp