Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#förattvikanJag mår bra nu men det är varmt i magen. Jag och kollegan satt och grät, kved och hostade i lunchrummet i typ 15min. Vi doppade en gaffelspets ca 4mm och drog direkt på tungan.
Aldrig varit med om något liknande!
Ingen minns en fegis! #villintedönyfiken#förattvikan
Who?....hahaDet blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...
![]()
NEJ!Knäsvag sen en halvtimma tillbaka.
Är oskadd iaf
![]()
![]()
Håller med! Det funkar alltid.Testning, testning! Ännu ett nytt band för dagen testas. Vadå sommargummi? Sitter som en fläskläpp året runt.
![]()
Det blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...
![]()
Tänkte att det kan vara något klockrelaterat som ormskinnsband och då blir det Whitesnake som skall in på lodrätt 8.Det blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...![]()
Det blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...
![]()
Fick den här i min mat hos en kompis en gång som ett prank, det var rätt starkt! Fick hicka och ögonen började rinna.Ska testa stark sås. Lite rädd faktiskt.
2,5 miljoner SHU. Tydligen är pepparspray på 5 miljoner i jämförelse
![]()
Det fungerade uppenbarligen!Ska försöka få till min trilskande Lupo!
Den går bara på två burkar...
Håll tummarna för mig nu![]()
![]()
Har köpt nåt guck som ska lösa upp den igensatta spridaren, fan trot!
God morgon KS!
Ute är det kolsvart... och -2 grader!
Vi ska vara på kontoret i dag, tar med mig dom här!
![]()
Alltid bra med ombyte!![]()
God morgon i mörkret!![]()
Godmorgon! På väg till morgonen fyspass. Får se hur snällt det blir ! // Ha en trevlig dag
(Låt därför livet bära med sig vad det vill, och låt mig vara stark nog att ta emot vad det bjuder. // Astrid Lindgren)
Japp, gott är det inte nånstans. Bara starkt och smärtsamt!![]()
Fick den här i min mat hos en kompis en gång som ett prank, det var rätt starkt! Fick hicka och ögonen började rinna.