• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

finnirgens

Panerai
8240BC2E-43BB-4CEA-8EBA-0FEBEDC9F530-21164-00001C1A95AED9E2.jpg
 

meo_swe

Audemars
DSC_0335_zpsf472e702.jpg


Min glycine Airman kom igår, och får lite handledstid!

Funderar på att sätta den på ett orange zulu, vad säger modepanelen?
 

Ninen79

Audemars
Kvällens GMT... har alltid varit en Omega kille sedan jag började att intressera mig för klockor, trodde aldrig någonsin att jag skulle köpa en Rolex även om jag pengar. Äger inga Omega nuförtiden men 2 snygga rolexar däremot (sub och gmt) ;)
Minsub16610.jpg

GMT1.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
_jonte skrev:
CaptainOats skrev:
Tackar.

Det är en underbar klocka, modell SARB021

Lite bättre bilder finns här, min iphone bild gör den inte rättvisa.

http://www.thewatchsite.com/index.php?topic=12723.0

Galet fin den där! Funderar på att ersätta Alpinisten med en sån. Hur känns den storleksmässigt kontra måtten? Någorlunda robust?

Jag har haft en Alpinist SARB017, jag upplever denna som ett snäpp över den minst.
En otrolig finish och den bara glänser och ser allmänt välbyggd och lyxig ut.
Otroligt skön länk.

Klockmäster i globen har ju dessa numera, så bor du i Stockholm är det bara att kolla där.

Storleken är sådär alldeles lagom , inte för stor eller liten, går inte att säga något om den då den bara är perfekt om du förstår vad jag menar, iaf för mina handleder som är normala.
 
Topp