Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick din bandkompis att dricka då?- Du skruvade väl in kronan?
- Vilken krona?
![]()
![]()
![]()
Jäkla lyckost, själv börja den varna kl 05:00 för två veckor sen, var sugen på att slå sönder den då....Tackar för att dåligt batteri-varningen kom nu och inte under natten som det brukar ...
![]()

klockan*![]()
![]()
Haft klocka i knappt en vecka![]()
Snyggt jobbat!Söndags middan på G![]()
Haha dessa bilder fick mig verkligen vilja ha en film om vad som hände när dessa togs!!!![]()
-Avslutar kvällen med lite fotografering
![]()
![]()
![]()
Är det på Djurgården?
Nej, Artipelag!Är det på Djurgården?
Ok, de har funnits liknande på Djurgården men hade inte sett just denna, därav min fråga. Det är trevligt där ute!Nej, Artipelag!
Earth without art, is just eh!
Så himla trevligt verkligen!Ok, de har funnits liknande på Djurgården men hade inte sett just denna, därav min fråga. Det är trevligt där ute!
*ticking artEarth without art, is just eh!![]()
God morgon i storstadsdjungeln!
Ngn svamp?God morgon i storstadsdjungeln!
Laddar för en dag i skogen!![]()
![]()
Vet faktiskt inte vad som väntar i dag, antingen jättebrasa eller brobygge. Lite kul att ha en klocka som inte gör bort sig i kostym eller flanellskjorta och fleece!Ngn svamp?