Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
herregud vilka stiliga loafersSomna då...![]()
Haha, primärt används i en vecka efter städfirman rockat huset. ”älskling sina svettiga fötter syns i hela huset”herregud vilka stiliga loafers![]()
Det är sen gammalt...En dygd![]()
En kväll att fira
Att sälja 2 st omegor på samma dag är en redig prestationAltt iväg skickat.
Man kan kalla sig för Mr Seiko nu. Blev lite inspirerad av @donpasta
Skönt att inte ha så mycke dyrt längre som man inte hinner använda tillräckligt ändå. Jag är nöjd med de jag har för tillfället och har gjort andra glada istället som vill använda dom mer än vad jag skulle kunna hinna.
Lagom är bäst!!! Skål
![]()
Lider med dig!Tenta imorgon innebär en kväll av ångest
![]()
Blir en påse nachos och lite Hamilton tror jagLider med dig!
Dämpa ångesten med lite The Big Bang Theory!
Jättegoda ostron till höger om dig...jag och Oris håller koll i Kings Landing så att allt går rätt till!.
shame! Shame! Shame!![]()
Ameeeeeeen vafan vad nice!!!Det fick bli en lunch-bärsa på Hofbräuhaus i München tidigare idag.![]()
Haha låter inte som du har smakat något gott vegetarisktSluta upp med att lura dig själv. Kaninmat är aldrig och har aldrig varit gott. Smakar ju gräs för fan.
Hjälper en granntant att byta rörklammer i badrummet.
Katching!
Pengar till klockassan![]()
![]()
Dessutom bjöd hon på kaffe med hembakta kubb, bullar och toscakaka!Oh yeah Easy money![]()
Klickade nyss hem ett strapcode super engineer II så Seiko får lite ombyteskläder! Känns som det kommer passa fin fint
![]()
![]()
HahaDessutom bjöd hon på kaffe med hembakta kubb, bullar och toscakaka!
![]()
Ja kommer nog bli ett tungt ekipage-Snyggt! Kommer passa kanon bra!