AahKollar runt på Nymans och fastnar för svart 36 mm OP. Sportig Rolex med helmysig tavla som skiftar i brunt. Jag är sugentrots att @Rum Runner och jag pratat andra Rålexar!
![]()
Den är ju också på radarn.
Hyfsat list med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AahKollar runt på Nymans och fastnar för svart 36 mm OP. Sportig Rolex med helmysig tavla som skiftar i brunt. Jag är sugentrots att @Rum Runner och jag pratat andra Rålexar!
![]()
Den är ju också på radarn.
Ser riktigt smarrigt ut!Bakade här för några timmar sedan
![]()
Jo det är ju 99GBInstallerar Rdr 2, fan vilken tid det tar!
![]()

Jo de märks,men de e väl klart innan helgen är slut iaf. Ha haJo det är ju 99GB![]()
Har den flytande sekundvisare?Väntar på andra perioden Djurgårn - Växjö och passar på att beundra den nya köksklockan! #dubbelseiko
![]()
Har den flytande sekundvisare?
Glädjande!Jepp.....ett av de bättre spontanköpen på länge. Inget mer enerverande tickande när man meckar i köket.![]()
Där ser man! TackTack!
Det är ett Swiss Ammo strap köpt av MJ Leather. En kille som heter Micke syr dessa band av gamla Ammo väskor från 50/60-talet.
Han finns på Insta och har en webbsida. Du får bandet precis som du vill ha det![]()