Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade du valt en annan klocka inför visningen du inte vetat om det var natt eller dag, dvs för tidigt eller inte. Just sayin'Ny visning av svärmorsans lägenhet om ett par minuter. För tidigt för sprit så jag får fixa en kopp kaffe istället för att lugna nerverna ...
![]()
Den är fortfarande den riktiga favoriten, romsmaken är ordentligt framträdande, bättre än ekfat och calvados som också finns. Några andra kandidater?Vad blir utlåtandet?
Sen hjälper väl tiden också, även om inte alla sår läker..?Tror den kommer av summan av allt elände man går igenom i livet. Vissa blir starka och kan ibland hjälpa andra vidare. Andra går det sämre för...
Var riktigt smarrigt, PB Pizzabakeren har precis öppnat i nyrenoverad södergalleria.Ser grymt gott ut!![]()
Lycka till!Ny visning av svärmorsans lägenhet om ett par minuter. För tidigt för sprit så jag får fixa en kopp kaffe istället för att lugna nerverna ...
![]()
Har alltid velat ha en riktig Datejust-kronograf men frågan är om inte en äkta step-case Jula slår högst?Köpte en påse gott o blandat.
![]()
Två mekaniska som tickade igång
snällt när jag bred upp dem, Invicta och Monitor.
![]()
Svårt val vad som skall bli årets julaklocka men lutar åt den röda.Har alltid velat ha en riktig Datejust-kronograf men frågan är om inte en äkta step-case Jula slår högst?
Härligt första inlägg! Blir mer och mer sugen på en bb36 för varje dag som gårLastar hö!
![]()