• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kollar på senaste säsongen av House of Cards, Är väl sådär om jag ska vara ärlig.
PSX_20181110_191748.jpg

Vill inte starta en ny tråd så kapar den här :)

Fråga: Vem är den här damen?

Skärmavbild 2018-11-10 kl. 21.30.09.png

Svar: Världens coolaste tant, och jag hoppas verkligen att hon fick gå in och välja valfri klocka :) Flera år gammalt klipp så någon kanske har sett det, men i dessa tider av ständiga klockrån kan det behövas små solskenshistorier.

Svar: Världens coolaste tant, och jag hoppas verkligen att hon fick gå in och välja valfri klocka :) Flera år gammalt klipp så någon kanske har sett det, men i dessa tider av ständiga klockrån kan det behövas små solskenshistorier.

Man får rysningar. Där snackar vi civilkurage. Vilken kruttant med stort mod och hjärta :heart:

Får lite rysningar! Flera filmar men bara tanten ingriper. Respekt

-Hej,

För en stund sedan råkade jag inse att jag har fått 10000+ gillningar under ca ett år här på KS.

Av den anledningen skulle jag vilja tacka för all support genom detta inlägg.

•Tack till samtliga forummedlemmar för all inspiration, trevliga konversationer och även rådgivning av dem som är mer erfarna.
&
•Tack till KS för ett mycket trevligt forum som stärker och utvecklar vårt intresse.

”Tango with a Ninja in the light and in the darkness”

411B8689-5357-458B-BC18-878D89CB60AE.jpeg

54FCBA3B-30F9-4593-B48B-5402A018F8F6.jpeg

Sjukt att ett land som gjort sig kända på huliganer och hur de kämpade mot nazisterna i andra världskriget. Har blivit ett gäng får som står och tittar på när fega svin försöker ta saker som inte är deras. När jag jobbade som stödperson på anstalter så frågade jag grova rånare och INGEN vill skada oskyldiga. Så om flera står upp som tanten gjorde så kommer de sluta med sådana här rån för skadar de en som blir det längre straff.

Tillbaka
Topp