Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drömkväll! Är det lika bra som det verkar?Red dead redemtion 2 och Brooklyn Lager!![]()
Eh... enligt min dotter (4år) så ska den ha stål. Så man fick byta hahaBytt från svart till ljusbrunt
Får se hur länge det sitter på
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Man får rysningar. Där snackar vi civilkurage. Vilken kruttant med stort mod och hjärtaVill inte starta en ny tråd så kapar den här
Fråga: Vem är den här damen?
![]()
Svar: Världens coolaste tant, och jag hoppas verkligen att hon fick gå in och välja valfri klockaFlera år gammalt klipp så någon kanske har sett det, men i dessa tider av ständiga klockrån kan det behövas små solskenshistorier.
Får lite rysningar! Flera filmar men bara tanten ingriper. RespektVill inte starta en ny tråd så kapar den här
![]()
Svar: Världens coolaste tant, och jag hoppas verkligen att hon fick gå in och välja valfri klockaFlera år gammalt klipp så någon kanske har sett det, men i dessa tider av ständiga klockrån kan det behövas små solskenshistorier.
Vill inte starta en ny tråd så kapar den här
![]()