Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De måste ju se så det blir ordentligt gjortDiskar katternas fontän, naturligtvis under överinseende av en av användarna!![]()
Jag vet att klockan har svår vattenallergi!![]()
Är man försiktig så går det bra!
Du måste berätta mer om armbandet!Klockbyte på g, får fars dag käk strax![]()
![]()
Riktigt fin!Tänk om alla klockor vore lika lätta att fota som den här. Tur att man har några Rolex också så det finns lite utmaning kvar ...
![]()
Grym petina på dom! Avis-Var och lämnade tillbaka @TH4L1N s ”ögonstenar”Tack för lånet kompis, det har varit en ära att ha dem på lounget
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som singel vid 45 år så tycker jag det är synd att ni som har förhållande skriver att ett besök med er partner på IKEA eller GEKÅS skulle vara en pina! Jag hade gett vilka klockor som helst för att ha en partner och gått på IKEA eller GEKÅS vilken dag som helst hon hade bett mig om mitt sällskap... Ibland värdesätter man nog inte sitt sällskap tills den dagen (hoppas verkligheten inte för er skull) ni skulle bli ensamma....
Jag kan gå med dig på IKEA nästa gång vi ses på Väla!![]()
![]()
Du är en riktigt vass fotograf!
Jättefina bilder, du får fram de fantastiska nyanserna i tavlorna!
Bra!![]()
Hahaha, bra försök iaf
Skippa isen!-Ja där har vi ett problem ser jagKrossa isbiten kanske?
Vad är det för flaska förresten?![]()
Mm, får köra med lite vatten framöverHahaha, bra försök iafblir nog bättre med någon droppe i glaset istället
![]()
Hm, krossa isbiten? Ska testa det, återkommer nästa helg med hur det funka-Ja där har vi ett problem ser jagKrossa isbiten kanske?
Vad är det för flaska förresten?![]()
Den maten ska provas!Pasta Fiorentine och Bonterra Chardonnay
![]()
Mm, får köra med lite vatten framöver
Hm, krossa isbiten? Ska testa det, återkommer nästa helg med hur det funka
@FilPro denna flaska var det
![]()
YOLO-Det var en fin flaskaKanske för fin att experimentera för mycket
Av egen erfarenhet efter att jag har jämfört isbit vs vattendroppar så kan jag rekomendera vattendroppar
Är du mer för kyligheten då kan det vara något att krossa isbiten för att minska vattenmängden.
Ser fram emot att höra hur du löste ekvationen nästa vecka![]()
Varsågod och slit dem med hälsan.Fick ett paket från Göteborg i fredags!
@Rum Runner tyckte, precis som jag, att en ickepensionerad dykare inte ska sitta på ett moccaband!
Fantastiska människa, tack för ett gäng fina band!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har haft så mycket att göra i helgen, annars hade jag postat detta tidigare.
Tack än en gång!