Husse
Pandion
Ha!Känner mig väldigt grön!
Tillbaka på jobbet.
Är som att jobba med en elefant på bröstet
![]()
![]()
En till med ett par gamla 59
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha!Känner mig väldigt grön!
Tillbaka på jobbet.
Är som att jobba med en elefant på bröstet
![]()
![]()
Att fylla år behöver inte vara nåt man förutsätter att man ska göra...Tack J <3
möjligen ett par Modell /59 P byxor ?Ha!
En till med ett par gamla 59r med dragkedja på bemfickprna
![]()
Med en sån bild får du till och med mig att längta ut på jakt eller fiskafänge!Jakt på schemat idag, härligt![]()
![]()
Har 2 st Model 59, en stor kaffetermos ryms i sidofickan, går säkert ha en ask tre tums spik där också.Ha!
En till med ett par gamla 59r med dragkedja på bemfickprna
![]()
Håller med!Har 2 st Model 59, en stor kaffetermos ryms i sidofickan, går säkert ha en ask tre tums spik där också.
Har köpt en del arbetskläder genom åren, slutar hela tiden att jag tar de gamla M59 fantastisk kvalitet mot dagens arbetskläder![]()
TackarGrattis i efterskott!![]()
Supa hälsan är kul men hjälper inteMin tidigare kollega hade rätt när han sa: "Av det som inte hjälper mot en förkylning är Whisky det bästa". Provade ju igår och visst var det bra, men inte fan hjälpte det ...
![]()