Nog med åskådare...Skönheten ligger i betraktarens öga...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nog med åskådare...Skönheten ligger i betraktarens öga...![]()
Det korta svaret är: Ja!Ställde just denna till vintertid. Betyder alltså att jag inte burit den på ett tag.... Är jag helt jävla slut i huvudet??!!
![]()
Ställde just denna till vintertid. Betyder alltså att jag inte burit den på ett tag.... Är jag helt jävla slut i huvudet??!!
![]()
Självklart svar på obefogad fråga!Det korta svaret är: Ja!
Det ska du vara glad förFörstår inte, men jag är ju yngre än du.![]()
hahaStällde just denna till vintertid. Betyder alltså att jag inte burit den på ett tag.... Är jag helt jävla slut i huvudet??!!
![]()
Känns tryggt inför morgondagens kryssningar.Har bytt från NASA-velcro till Camonato.
![]()
Ser jättegott ut det där!Efter dagens slit i svärmorsans lägenhet sitter det bra med en traditionell söndagspilsner med tilltugg ...
![]()
Hade hon inte en dotter som kunde hjälpt till eller samlar du pluspoäng?Efter dagens slit i svärmorsans lägenhet sitter det bra med en traditionell söndagspilsner med tilltugg ...
![]()
Tyvärr blir det VAB imorgon istället, tösen har fått feber.Känns tryggt inför morgondagens kryssningar.![]()
Buenos AiresSöndagskväll i.... ja var då?
![]()
![]()
![]()
Så jävla värdigt att jag får en tår i ögat....Söndagskväll i.... ja var då?
![]()
![]()
![]()
Korrekt, vår i Buenos Aires, blommade Jakaranda, Café, Tango och vin. Svårslaget på södra halvklotet.Buenos Aires![]()
Måtte det inte komma ett bi i lagom storlek!Söndagskväll i.... ja var då?
![]()
![]()
![]()
Jag hoppas vid gud att ni har förmånen att bo där permanentK
Korrekt, vår i Buenos Aires, blommade Jakaranda, Café, Tango och vin. Svårslaget på södra halvklotet.