Är det något KS:are gillar så är det bilder på IngenieurerÄr det något hantverkare gillar så är det bullkrans![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det något KS:are gillar så är det bilder på IngenieurerÄr det något hantverkare gillar så är det bullkrans![]()
Glöm inte att krigarens själ sitter inte i skramlet på bröstet utan i närvaron i striden...Oki. Har aldrig tagit med mig ribborna till förbandsinsatser. Njut!
Och ta med en reservklocka!
inget allvarligt hoppas jag?Incheckning på Ackis![]()
![]()
Tänk vad bra det varit med ett Everest därStrandpromenad vid stranden
![]()
Ser ut som...ja..Gröt med blåbärspulver, smakar skit men ska tydligen vara nyttigt![]()
Ser ut ungefär som det smakarSer ut som...ja..
Bara för det så bjuder jag på en bättre bildÄr det något KS:are gillar så är det bilder på Ingenieurer![]()
Föredömligt @Hotshot !Bara för det så bjuder jag på en bättre bild![]()
![]()
Viktigaste förstEn dag i taget....
KramGrattis och jag önskar ALL sinnesnärvaro att klara varje dag och tänker på dig och liknande just extra i dessa tider när pressen och ensamheten är jobbig för dina bröder och systrar. Ensamheten slåss jag själv mot men slipper begärets tunga last!
Hjärtoperation nr 9. Ska nog gå fint, rutinoperation typinget allvarligt hoppas jag?
Usch, låter otäckt, krya på digHjärtoperation nr 9. Ska nog gå fint, rutinoperation typ![]()
Jag håller tummarna!Incheckning på Ackis![]()
![]()
Den där är braFörsta dagen med nya dinkan![]()
![]()