Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon är vettig på många plan!Ja, snygg på henne... så den är du av med nu? Men om hon är en keeper så är det ju helt ok.Trevligt med nån som inte tycker att klockan i mobilen är allt man behöver..
![]()
För mycket?Matkoma efter för mycket julgröt![]()
Det är rätt många av oss som har ajfån!Hon är vettig på många plan!Jag blir gärna av med den, eller menar att jag ser gärna att den används av henne! Precis!
Hon har dock Iphone men det får man ha överseende med...
Hehe, jo! Kör själv Apple när det gäller datorer men icke när det gäller mobiler!Det är rätt många av oss som har ajfån!![]()
Började med att jag hittade en 4S i en bil vi köpte, den fick frugan, sedan fick jag en likadan i jobbet, sedan har vi inte orkat byta, är inne på min 3:e SE, gammal modell men jag gillar storleken!Hehe, jo! Kör själv Apple när det gäller datorer men icke när det gäller mobiler!![]()
Härligt!Började med att jag hittade en 4S i en bil vi köpte, den fick frugan, sedan fick jag en likadan i jobbet, sedan har vi inte orkat byta, är inne på min 3:e SE, gammal modell men jag gillar storleken!
Drömmer om en vattentät SE!![]()
Stort grattis att du hittat en toppentjej!Hon är vettig på många plan!Jag blir gärna av med den, eller menar att jag ser gärna att den används av henne! Precis!
Hon har dock Iphone men det får man ha överseende med...
Vackert!Min tur att ta tvätten![]()
![]()
TackSnyggt case! Får man fråga var det är ifrån?
Klassisk Chark-DinkaHandlar skinka.
![]()
Unga företagare på Pro Civitas i HBG ställer ut, någon som hört talas om Varmans Ur?
![]()
Förvånar mig inte, finns på KS sedan två år.Han till höger såg jag på city girls i somras.
Det tycker jag, skulle dock välja en tid då inte halva Sthlm äter lunch....Bromma? Värt ett besök?
Uppdatering!Hoppade andra bilen i går, då får man tvätta i dag...![]()
![]()
![]()
![]()
Turpiggar upp
![]()